Průběh projektu

Informační semináře

V rámci projektu probíhají informační semináře pro zájemce o vstup do projektu. Do současné doby proběhly tyto semináře:

  • 3. 5. 2011, U Výstaviště 1429, České Budějovice
  • 17. 5. 2011, Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/7, České Budějovice
  • 23. 6. 2011, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Jindřichův Hradec, Janderova 147, Jindřichův Hradec
  • 23. 6. 2011, Úřad práce České Republiky - kontaktní pracoviště Třeboň, Svobody 1012, Třeboň
  • 3. 8. 2011, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Strakonice, Textiláků 393, Strakonice
  • 24. 8. 2011, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Dačice, Antonínská 7, Dačice
  • 20. 9. 2011, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Kaplice, Tržní 84, Kaplice
  • 20. 9. 2011, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Český Krumlov, Věncova 248, Český Krumlov
  • 21. 2. 2012, Václavská 495/III, Jindřichův Hradec
  • 16. 5. 2012, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Tábor, Husovo náměstí 2938, Tábor
  • 15. 8. 2012, Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/7, České Budějovice
  • 26. 9. 2012, Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/1, České Budějovice
  • 3. 10. 2012, úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Prachatice, Poštovní 113, Prachatice
  • 6. 11. 2012, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Písek, Nábřeží 1. máje 2259, Písek
  • 8. 11. 2012, Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/7, České Budějovice


Plánované informační semináře:

  • 6. 12. 2012, Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Tábor -Husovo náměstí 2938, Tábor - začátek v 9:30
  • 15. 12. 2012, Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Českých Budějovicích, Klavíkova 1570/1, České Budějovice - začátek 9:00

Výběrové řízení

Dne 7. 6. 2011 bylo zahájeno výběrové řízení na nákup výpočetní techniky v rámci projektu Brána k práci v Jihočeském kraji otevřená. Lhůta pro podávání nabídek byla do  20. 6. 2011 do 12:00. Předmětem výběrového řízení byl nakup 12 ks notebooků, 1 ks tiskárny, 1 ks dataprojektoru a 1 ks promítacího plátna se stativem.V rámci výběrového řízení byli oslovení tito dodavatelé: Pavle Skála; Abacus electrics, s. r. o.; Mittera networks s. r. o.Výběrového řízení se zúčastnili: Pavel Skála (vítězná nabídka) a Abacus electrics, s. r. o.

Související soubory